Obchodní podmínky

Obchodní podmínky e-shopu www.toye-moye.cz

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu www.toye-moye.cz a kupujícím.
1.2. Majitelem a provozovatelem e-shopu www.toye-moye.cz je Jan Čada, IČ: 88817806, sídlo e-shopu je na adrese: Borovanského 2217, 153 00 Praha 13.

2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Objednávka je považována za platnou po potvrzení e-mailem kupujícího.
2.2. Potvrzením objednávky na e-mail kupujícího je smlouva uzavřena.

3. Cena a způsob platby
3.1. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
3.2. Možnosti platby:

  1. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 1. dne
  2. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

3.3. Pokud dojde k prodeji mimo e-shop (např. na trhu), je možné platit také okamžitým bankovním převodem.

4. Dodání zboží
4.1. Zboží je primárně doručováno do nejbližšího boxu k zadané doručovací adrese nebo přímo na doručovací adresu.

5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
5.2. Není možné odstoupit od smlouvy, pokud je zboží bez původního obalu nebo pokud bylo doručeno bez originálního (průsvitného) sáčku, který tvořil jediný obal výrobku.
5.3. Toto omezení se nevztahuje na kategorie zboží, které jsou vždy dodávány bez obalu.
5.4. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. Zboží musí být vráceno řádně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
5.5. Vrácení peněz probíhá vždy na bankovní účet kupujícího nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží a vyřízení odstoupení.

6. Reklamace
6.1. Reklamace zboží musí být zaslány e-mailem na jan.cada@yahoo.com.
6.2. Kupující obdrží instrukce k reklamaci e-mailem.
6.3. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí prodávající.

7. Ochrana osobních údajů
7.1. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem GDPR.